Los bericht bekijken
Oud 1 september 2019, 15:57   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Iran waarschuwt Europa.

Iran waarschuwt Europa.

Citaat:
Iran zal zich blijven distantiëren van de nucleaire deal van 2015 als Europa zijn eigen verplichtingen niet nakomt.
Wijlen Generaal H. Norman Schwarzkopf draait zich om in zijn graf nu denk ik want die was tijdens de golf oorlog van mening: van voor naar achter doorrijden (Irak ten tijde van Ayatollah Khomeini nog als ik dat goed heb?) en niets meer laten rechtstaan anders staan we hier volgend jaar terug en veel verbetering is er nog niet echt gekomen uit die contreien op huidig ogenblik, wel veel oproer kraaien en tegenstand.

Maar om zijn gelederen naar de EU te sturen en te komen verdienen daar heeft de Iraanse leider precies geen problemen mee of dat moet om een heel andere reden hebben.

Tijd dat er werk van gemaakt zal worden om alles wat uit die contreien komt er terug uit te zetten.

Of zou dat te ver gezocht zijn?

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 september 2019 om 15:58.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden