gij zijt echt de kampioen van het cherry picking!
Ge haalt er 1 zin uit waarvan ge denkt dat hij u niet 100% ongelijk geeft!
maar zelfs al is het waar dat 'lakse' wetten (wat dat ook moge betekenen) de zwarte markt veroorzaakt, DAN NOG hebt ge ongelijk. want uw beginstelling was: de zwarte markt zal verdwijnen.
en wetten hebben niks te maken met de zwarte markt. het zijn de blowers die de zwarte markt verkiezen. Gij ook! en de reden is simpel: het zal altijd goedkoper zijn dan de legale.
Gij negeert ook opzettelijk alles wat tegen uw godsdienst gaat:
In Nevada, which legalized pot by ballot initiative in 2016, violence surrounding pot has increased. “In 2017, homicides related to an altercation over drugs grew by 21 percent, compared to 2016,” Las Vegas police captain Todd Raybuck told a legislative hearing in New Jersey last year. “Marijuana was the cause of the altercation in 53 percent of those homicides. In 2017, 58 percent of all drug-related murders involved marijuana.”
was het niet uw stelling dat ... het aantal moorden zou HALVEREN??

En heb ik niet altijd gesteld dat blowers ZELF de legale markt zullen saboteren? Ik was profetisch!:
Last year, Denver authorities arrested the owners of a licensed chain of pot shops that employed 350 people for supplying the black market.
Nochtans heb ik geen bovennatuurlijke gaven! ik denk gewoon logisch na.
Dat staat Luxemburg te wachten. ik kan niet wachten tot ze daar legaliseren! dat gaat de doodsteek geven voor elk legalisatie initiatief in de rest van europa.