Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Op de foto: Een zwaar aangeslagen Filip Dewinter en zijn gesluierde geheime minnares Miss A.
Filip Dewinter die al maanden voor de verkiezingen van 18 mei die -wat Antwerpen betreft- op voorhand tot alternatieve Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen had uitgeroepen en een stevige electorale afstraffing voor Patrick Janssens en de SP.a voorspelde, heeft het deksel op de neus gekregen.
Hedenavond voor de verzamelde pers kondigde een zwaar aangeslagen Filip Dewinter (die duidelijk weer te diep in't glas had gekeken) zijn vertrek aan uit de partij.
Filip DW vanop de Rijkskanselarij in het donkerbruin gekleurde Antwerpen: - [size=5]
"Kameraden fascisten. Ik heb gegokt en verloren. De linkse ratten hebben samen met de moslims en de joden de verkiezingsresultaten vervalst.
Ik had het kunnen denken!!
Maar onze strijd is nog niet verloren. Het is ons doel de vreemdelingen maar vooral de moslims te vernietigen. Of wij de oorlog nu winnen of verliezen, dit doel moeten en zullen wij bereiken. Mocht het Vlaams Blok tot de terugtocht gedwongen worden, dan zal het op deze tocht de laatste op aarde verblijvende moslim vernietigen.***
Ik trek mij nu, samen met mijn secretaresse voor een tijdje terug in Afrika, alwaar wij een onderzoekskamp hebben opgericht om de physiognomie van dat ontaarde gespuis verder te ontleden. Maar mijn secretaresse en ik, wij komen terug!
Vlaanderen houzee, vliegt den blauwvoet!
Sch..<hik>...scho..hol!!"
[/size]
Note:*** vrij geïnterpreteerd naar een originele toespraak van J. Goebbels uit 1943
Voorlopig optrekje in de Kilimanjaro van FDW en Miss A.
De eerste leden van het Afrikaans Blok melden zich aan op het HQ van FDW en Miss A.
|
Hij is terug, ondertussen.