Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus
Een stroombeweging, ik lag bijna onder de tafel van het lachen. Hoe verzin je het. Het is gewoon stroom. Jou gebrek aan kennis blijft me verbazen.
|
't Ja.
Hoop dat je nog kan lachen als je huis afbrand.
Waarom denk je dat er regels rond kabeldikte zijn?
Waarom denk je dat men geen 5.000watt toestel op een 1.5mm² kabel mag aansluiten?
Elektriciteit is een gevaarlijk speelgoed en het is niet de eerste kabel die doorbrand door te hoge belasting.
Citaat:
Tesla is nu net één van de EV-fabrikanten met een geavanceerd BMS en koelsysteem. Tijdens het superchargen blijft de temperatuur van de batterij redelijk constant. Als de temperatuur te hoog dreigt te worden neemt de laadsnelheid gewoon af. De laadtemperatuur bij superchargen is slechts een paar graden hoger dan de normale bedrijfstemperatuur.
|
En wat zit jij eigenlijk in je broek te krabben.
Eerst wil je afdoen alsof ik een idioot ben, dan ga je verkondigen dat er zelfs speciale software in de Tesla S zit om oververhitting tegen te gaan.
Wat is het nu?
Veroorzaken stroombewegingen nu warmte of niet?
Maar zal je helpen.
De gloeilamp is een techniek die zuiver gebaseerd is op de warmte opwekking door stroombewegingen.
De draad in de gloeilamp begint licht te geven door overbelasting, waardoor die gaat opgloeien en licht begint te geven.
Basiskennis elektriciteit 1ste jaar elektriek van het secudair onderwijs.