Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Jij begint over de gevolgen van cannabisgebruik op de hersenen van baby's.
Met allerlei beweringen (psychose ed.), percentages en kosten.
|
Dat was een antwoord op uw vraag welke kosten legalisatie met zich meebrengen. Het antwoord was in conflict met uw geloof, en dus zijt ge beginnen ridiculiseren.
Ik vind dat pervers en ziek.
Citaat:
Ik vraag daar wat meer uitleg over, jij staat met je mond vol tanden en begint dan maar te roepen dat mijn vragen walgelijk en ziekelijk zijn.
|
Ik heb helemaal niet op uw vragen te antwoorden: ik heb de bron gegeven, en daarna nog een heleboel extra bronnen, waaruit duidelijk blijkt dat veel zwangere vrouwen die blowen het gevaar niet beseffen, EN geindoctrineerd worden door de blower gemeenschap.
Citaat:
Ik weerleg dat en vraag u nogmaals om verdere info over uw beweringen.
Wederom staat u met de mond vol tanden en begint deze keer dan maar te roepen dat ik er een draad over moet beginnen.
|
Wel, aangezien gij altijd hetzelfde schrijft: 'mond vol tanden dit, mond vol tanden dat' zal ik mij herhalen: Ik heb helemaal niet op uw vragen te antwoorden: ik heb de bron gegeven, en daarna nog een heleboel extra bronnen, waaruit duidelijk blijkt dat veel zwangere vrouwen die blowen het gevaar niet beseffen, EN geindoctrineerd worden door de blower gemeenschap.
Citaat:
|
Ik speel niet mee met uw doortrapt spelletje om op elke slak zout te leggen.