Los bericht bekijken
Oud 5 september 2019, 15:22   #19
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Dat is sterk overdreven. De meeste reviews zijn zeer positief over het interieur van de Model 3, en ikzelf heb recent ook de binnenkant eens mogen ervaren: het is solide, deftig, maar inderdaad sober.

Ik ben voor sober en clean. Het is niet wat we gewend zijn van de Duitsers. Maar een Model 3 ben je op 5 min mee weg omdat als je een ipad kunt gebruiken, je met die wagen kan rijden......en de prestaties van de wagen kwa rijplezier blazen al uw Duitse concurrenten op een hoopje. Een Model 3 performance van 60k kan gerust mee met zo een basis Taycan die twee tot drie keer zoveel kost.

Je hebt een wagen besteld en je bent het voor jezelf goed aan het praten (EQC ? E-tron ?) omdat je nu overal hoort "de range is te kort, het laden beperkt, enz enz...". Als ik van u was zou ik wat meer gaan genieten van uw toekomstige wagen ipv hem altijd te vergelijken met een Tesla.

Geniet van het luxeuze interieur, geniet van de stilte, en stop met denken aan de range, de efficientie en het laadnetwerk. Dat is niet goed voor uw stressniveau Als de range voor u voldoende is, is dat toch geen probleem ? En heb je de juiste keuze gemaakt.
Nee hoor, ik heb een model 3 performance besteld omdat die binnen mijn budget viel en er niks anders te vinden is binnen die prijsklasse.

In de hogere segmenten zou ik echter nooit kiezen voor een X.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden