Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Dat was totaal geen antwoord op mijn vraag over de kosten. Er stond zelfs geen letter in uw antwoord over kosten. Het enige waar jij mee kwam was die 15%.
|
toch wel. als er 15% meer vrouwen zich aanbieden met een baby met THC, betekent dat 15% meer werk. Dat zorgverstrekkend personeel moet betaald worden, hoor. Of vindt gij dat die dat gratis moeten doen?
Citaat:
En dat van degene die mij hier dagen lang aan mijn rokken hing omdat-ie zat te wachten op antwoorden!!

|
Ik wacht nog altijd op het antwoord van 4 vragen.
Citaat:
Ik begin over 'mond vol tanden'
|
maar kunt ge dat niet 1 keer schrijven? waarom 2x?

Citaat:
Niet omdat dat zout op slakken leggen is, nee.
Gewoon omdat je niet weet waar die 15% eigenlijk over ging en dat je ook niet weet waar je er meer 'betrouwbare' info over kan krijgen.
Kortom; mond vol tanden ja.
|
15% meer vrouwen met een THC baby. wat snapt gij daar niet aan?
Jansson, has worked on maternal addiction issues clinically since 1991 and as a researcher since 2000. In children exposed only to cannabis, she is seeing behavior dysfunctions she said she can't ignore. Earlier this summer, she co-authored an article for JAMA highlighting preliminary research that traced prenatal exposure's adverse effects on "infant neurobehavior and child development up through the teen years."
Exposure after birth could exacerbate these effects, her study said. She noted impaired memory, aggression, sleep disturbances and other "developmental and behavioral concerns."
mensen die dit ridiculiseren zijn diep gestoord en ongeneeslijk geperverteerd.