Los bericht bekijken
Oud 5 september 2019, 17:33   #541
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Het is ronduit pervers en ziek om te beweren dat de " blowersgemeenschap" zwangere vrouwen indoctrineren.
Gij hebt letterlijk altijd ongelijk:

About 70% of Colorado's cannabis dispensaries recommended marijuana products to pregnant women to treat their first-trimester nausea, according to an August study by the American College of Obstetricians and Gynecologists.

"Few dispensaries encouraged discussion with a healthcare provider without prompting," the study concluded.
The American College of Obstetricians and Gynecologists, or ACOG, has also found that 34% to 60% of marijuana users keep using during pregnancy "with many women believing that it is relatively safe to use during pregnancy and less expensive than tobacco."

Citaat:

" veel zwangere vrouwen die blowen" is nog zo'n ridicule opmerking, want de meeste zwangere vrouwen roken niet eens, laat staan blowen.
vorige keer heb ik geschreven dat uw posts dommer en dommer worden. dat is letterlijk zo: deze post is nog dommer dan de vorige.
Als ik schrijf
veel zwangere vrouwen die blowen, ... , dan betekent dat : van de verzameling zwangere vrouwen bedoel ik de deelverzameling die blowen. hebt gij een lagere school diploma?

Citaat:

Deze week op canvas, uitzending over vrouwen die psychotisch werden na geboorte van hun kind, volgens u moet je dan het krijgen van kinderen verbieden?
Want dat is toch de logica binnen uw standpunt, het zou kunnen dat iemand psychotisch wordt van het gebruik van cannabis dus moet je dit verbieden en mag je het niet legaliseren!
er zijn ook mensen die longkanker krijgen zonder te roken. Wilt gij daarom roken terug toelaten op openbare plaatsen?

als we vrouwen verbieden om kinderen te krijgen, dan stopt het menselijke ras. als we cannabis verbieden verandert er niks. Nul. cannabis is totaal nutteloos.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden