Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Ik zei het al. Een moordenaar op zijn woord geloven. Naief dus.
Al blij dat jij geen rechter bent.
|
En een cannabisgebruiker! als gij mensen in vakskes stopt, dan kan ik dat ook!
Citaat:
Dat was geen bron van haar. Het was een poll van haar. Die jij gebruikte als bron. En dat was totaal ongeloofwaardig.
|
tuurlijk dat ge dat zegt! het was tegen uw geloof, en dat moet verketterd worden. Waarom het ongeloofwaardig is, dat is natuurlijk de vraag. Want wat ze ontdekte (dat blowers op de zwarte markt bleven kopen ondanks de legalisatie), is bevestigt via vele vele andere bronnen.

en niet enkel in Colorado, maar overal waar er gelegaliseerd wordt.
Citaat:
En of dat mens nu een cannabisgebruikster is of niet laat mij compleet koud.
|
net niet! want ge kunt het niet afdoen als een rechts trump complot..
Citaat:
ZIj heeft een facebookpagina die ijvert voor minder belastingen op wiet. Haar volgers zijn daar dus mee akkoord. Als zij een poll houdt is de uitkomst dus niet moeilijk te voorspellen. Toch vind jij dat 'geloofwaardig' genoeg om te stellen dat elke cannabisgebruiker op de zwarte markt gaat kopen omdat cannabisgebruikers (volgens de poll) geen taxen willen betalen.
|
Niet 'elke', dat is weer een typische doortrapte leugen van u.
wat zij ontdekte is vele vele keren bevestigd, overal. Zij was gewoon de eerste.
Citaat:
Dat mijn beste, is mijn probleem met uw bron.
En als je het nu nog niet snapt heb je pech want ik ga het niet nog eens uitleggen.
|
ze had gelijk...
Citaat:
Ah, dus jij gaat ervan uit dat iemand die cannabis gebruikt sowieso akkoord is met eender welk standpunt van een andere cannabisgebruiker?
Zoek 'veralgemenen' eens op.
|
nee, ik ga daar niet vanuit.