Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
tuurlijk dat ge dat zegt! het was tegen uw geloof, en dat moet verketterd worden. Waarom het ongeloofwaardig is, dat is natuurlijk de vraag. Want wat ze ontdekte (dat blowers op de zwarte markt bleven kopen ondanks de legalisatie), is bevestigt via vele vele andere bronnen.  en niet enkel in Colorado, maar overal waar er gelegaliseerd wordt.
|
Nee seg! Heeft die dat echt 'ontdekt'?
Dat verandert heel de zaak. Jij gebruikt een echte ontdekker als bron.
Nu kan ik natuurlijk niet anders meer dan je geloven.
En wat een ontdekking seg. Hoe heeft ze dat in godsnaam klaargekregen? Een product dat voordien enkel en alleen op de zwarte markt te krijgen was is na legalisatie... nog steeds op de zwarte markt te krijgen!! Onvoorstelbaar. Wie had dat kunnen denken. Dat mens verdient een nobelprijs.
Aan die studie heeft ze vast jaren gespendeerd.
Een zwarte markt... na legalisatie...
Shit seg, ik ben er echt niet goed van.
Ik ga dat mens als voorbeeld nemen. Misschien zijn er nog wel legale producten waar ook nog steeds een zwarte markt in bestaat.
Stel je voor dat ik er ook zo één kan ontdekken!
Dan ben ik wel binnen!
Als ik eens begin met sigaretten? Zou daar een zwarte markt in bestaan? Nee, vast niet. Dat zou echt te simpel zijn en dan zou al lang iemand anders dat ontdekt hebben.
Iets simpeler... Arbeid!! Ja, dat is het! Puur legaal, zelfs aangemoedigd door de overheid. Stel je voor dat ik kan ontdekken dat er iets bestaat als zwarte arbeid!! Alhoewel, nee... ik kan het me niet voorstellen... Dat is te gek voor woorden.
Dju geert, nu heb je me iets aangedaan...
Kan jij me niks voorstellen? Iets legaals waar ik een zwart circuit in kan vinden?
Nee he? Nee, dat bestaat gewoonweg niet. Het is bij cannabis al zo gruwelijk uitzonderlijk dat dat echt wel de uitzondering moet zijn die de regel bevestigt.
En uw vriendin heeft dat ontdekt!! Ongelooflijk. Wat een heldin.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijn allerbeste vriend
wat zij ontdekte is vele vele keren bevestigd, overal. Zij was gewoon de eerste.
|
Tuurlijk is dat vele keren bevestigt. Als je met zo'n wereldschokkend resultaat komt vliegen daar natuurlijk alle universiteiten op als vliegen op ne stront.
Want niemand gelooft zoiets. Wie had zo'n resultaat nu ook verwacht!!
En ja, ge ziet het eh? Het resultaat is bevestigd, overal. Oxford, Leuven, Paris, MIT,... ze hebben zich te pletter gestudeerd, haar studie tientallen keren binnenstebuiten gedraaid maar er was geen ontkennen aan: "Er bestaat een legaal product waar desondanks nog steeds een zwarte markt in bestaat."
Dat Stephen Hawking dit niet meer mag meemaken. Nadenken over zwarte gaten wel ja, maar een zwarte markt... Daar heeft dat genie zelfs nooit aan gedacht. Moet je niet vragen op welke hoogte uw vriendin in de wetenschappelijke wereld geplaatst wordt. Einstein ligt te bibberen in zijn graf. Warren Buffet houdt zijn hart vast tegen dat uw vriendin zich op de aandelenmarkt stort! En Neil Armstrong mag van geluk spreken dat hij dood is want uw vriendin haar ontdekking zet zijn eerste voetstappen op de maan nog geen beetje in het donker.
Time, Nature, The Lancet en zelfs Het Belang Van Limburg denken na over een extra editie. Wat ik schandalig vindt. Niet die extra editie natuurlijk, nee, dat is vanzelfsprekend meer dan verdiend, maar dat ze daar nog over na moeten denken... Walgelijk is dat. Ik zou zelfs zeggen; ziekelijk.
En dan te bedenken dat ik een vriend op een discussieforum heb die haar persoonlijk kent!! Wil je mij bij gelegenheid eens aan haar voorstellen geert? Als ik gewoon haar voetzolen eens mag aflikken ben ik al tevreden. Je zou me daar zo'n plezier mee doen!
Mijn dag kan niet meer stuk, maat!!
Honderdmaal dank dat je mij op de hoogte gebracht hebt van uw geniale vriendin!!
Nee, echt bedankt!!
En nog eens!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BFF
ze had gelijk... nee, ik ga daar niet vanuit.
|
Tuurlijk had ze dat!!! Als Oxford en consoorten haar niet eens tegen kunnen spreken denk je toch niet dat ik dat wel ga doen? Een van de grootste economische ontdekkingen aller tijden!!! En ik zou die tegenspreken? Nee, ik kijk wel uit. Mocht ik dat doen wordt ik uitgelachen tot mijn dood.
Tuurlijk heeft uw vriendin gelijk. Ze is geniaal!!
Heb ik al gezegd dat ik je wil bedanken om deze historische gebeurtenis vanaf de eerste rij met mij te willen delen? Nee eh?
Vandaar: hondermaal dank u geert!!
P.s. Ik denk plots aan iets: zou er misschien een zwarte markt kunnen bestaan in geneesmiddelen? Zou dat iets zijn dat ik eens kan onderzoeken? Misschien kan je eens aan uw vriendin vragen of ze mij wil helpen met mijn onderzoek?
Ach nee, vergeet het, waar haal ik het in mijn hoofd. Een historisch figuur als uw vriendin die haar kostbare tijd gaat steken in een vriend van u.
Neenee, vergeet maar dat ik dat gevraagd heb.
Trouwens; een zwarte markt in geneesmiddelen... Hahaha, hoe kom ik er op??
Soit; nogmaals bedankt eh geert!! Ik ben nog nooit zo gelukkig gaan slapen als vandaag!!!
P.p.s Een handtekening misschien? Kan je dat voor mij niet los proberen te peuteren? Op een foto van jou ofzo. Liefst in groot formaat zodat ik hem boven de zetel kan hangen. Die muur is 4m lang en 2,5m hoog. Je moet je niet verplicht voelen eh maat, je ziet maar wat mogelijk is.
Shit seg. Wat ik toch allemaal niet meemaak dankzij mijn goede vriend hier!!
Als er ooit iemand lastig doet op dit forum tegen jou, jou niet gelooft ofzo; 't is maar een woord eh geert, en ik neem het voor u op.
Ik ga dit nooit vergeten. Zoiets doen alleen echte vrienden.
Bedankt Vriend (jaja, met hoofdletter en dat is gemeend)!!!