Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Euh wat?
mag ik u erop wijzen dat ik niet over Colorado ben begonnen. Ook niet over Canada, ook niet over Thailand, en ook niet over Luxemburg. dat doen de blowers hier op dit forum die draden beginnen elke keer als er in de wereld van ver of van dichtbij sprake is van legalisatie. Elke keer ook met hoera berichten: 'eindelijk hebben ze daar het licht gezien'.
maar als dan blijkt dat het toch geen hemel op aarde is, dan komt gij hier met uw opgestoken betuttelend vingerke mij verbieden om over Colorado te schrijven! Wie denkt gij dat gij zijt? De baas van dit forum? 
Dit is weer zo onwaarschijnlijk achterlijk! NERGENS, maar dan ook NERGENS gaat het erover dat artsen cannabis aan zwangere vrouwen voorschrijven! Toch wel! En zelfs al was het maar 1, dan is het 1 te veel! hier is uw NRA argument weer! En Néé! het probleem ligt wel bij het middel en de blower lobby die een destructief geloof propageert, en gij zijt daar medeplichtig aan.
Gij hebt hier al verteld dat ge drugs voorlichting aan kinderen hebt gegeven.
Dat is een onwaarschijnlijke schande!
|
Anderen halen heel terecht aan dat er wereldwijd steeds meer landen zijn die legaliseren.
Het is vermoeiend om oeverloos dezelfde argumenten te weerleggen, het is niet omdat ik verwijs naar middelen en gedrag , dat u steeds daar NRA bij moet betrekken. Ik heb zelfs geen idee waar dit voor staat, laat staan dat je dan kunt concluderen dat " mijn NRA argument" er weer is!
Kun je eens stopen met je onzin in mijn schoenen te schuiven?
Niemand verbiedt u iets..maar wat je verkondigt moet ergens op slaan en dat is problematisch bij u.
Maar ik heb nu eenmaal een engelengeduld, dus nog maar eens, de meeste zwangere vrouwen gebruiken geen alcohol, roken en blowen niet.
De groep die dat toch doet, heeft problematisch gedrag, wat niet gelijk is aan het middel, maar roeptoeter nog wat verder?
Maar we kennen uw parcours al wal, verbiedt dan ook alle alcohol en mocht er één zwangere vrouw blowen, ook alle cannabis...

Zelfs een kind van drie snapt dat dit niets oplost.