Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Boekx heeft aan diverse kranten intervieuws toegestaan. Onder meer verklaarde hij: " Bij het begin van de reportage was ik persoonlijk van mening dat het Blok moest kunnen deelnemen aan de macht. Na zes maanden in dat milieu durf ik dat niet meer te zeggen. Ik heb de opgehitste woede en frustraties bij de achterban gezien en fysisch zelfs gevoeld. Ik heb schrik gekregen van de extreem machiavellistische ingestelheid van een partij waarvoor alle middelen goed zijn om er te komen. Ik ben, eerlijk gezegd, echt bang geworden."
|
Boekx moet dat wel zeggen, daar zijn eigen "objectieve" reportage niet het PC-beeld van de SATAN DE Winter heeft kunnen tonen. Zijn eigen reportage kon dit waanidee niet geven, dus probeert hij het op een andere manier instand te houden
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
|