Los bericht bekijken
Oud 7 september 2019, 10:30   #1
1000 miles
Burger

Standaard Alles mag, maar niets kan best op de "PIEK" momenten

Hopla..we hebben weer prijs....alles is goed om de bevolking nog meer te laten betalen.
Eerst de overweging (en wellicht invoering) van rekeningrijden, waarbij afgeraden wordt om in "PIEK"momenten met de auto te rijden (wat het merendeel van de, met de wagen pendelende vlamingen, doen).
Nu invoering van elektriciteitstarieven, waarbij afgeraden wordt om in "PIEK"momenten te verbruiken (wat het merendeel van de voltijds werkende vlamingen doen na thuiskomst).
(bron:https://www.demorgen.be/nieuws/dag-e...room~bed33fcb/)
Binnenkort ongetwijfeld duurdere prijzen voor het verbruik van water op "PIEK"momenten, dus schijten voor het vertrek naar het werk zal er ook niet meer inzitten.
Nadien misschien ook nog "PIEK" prijzen voor het kijken naar de televisie op hetzelfde moment, alhoewel dit in een "PIEK"moment zal vallen dat de electriciteit ook duurder is....
Dan maar schijten zeker op dat "PIEK"moment, of alvast naar het werk vertrekken om daar eerst (gratis) te schijten en nadien s'nachts te werken. Al rij ik dan naar huis in een "PIEK" moment om de baan, dus betaal ik daar weer meer voor,......

Conclusie: waarom al die intellectuele zever over "PIEK" momenten die er enkel en alleen zijn om mensen meer te laten betalen en om onze stress nog maar eens de hoogte in te jagen en kans op burn out te vergroten.

Dat men meer capaciteit voorziet om deze "PIEK momenten te counteren.
DAT is de oplossing.

Ben ik nu de domme kloot die deze oplossing zomaar kan vinden, of zijn de politici domme kloten omdat zij dit blijkbaar niet kunnen met hun intellectuele achterban.
1000 miles is offline   Met citaat antwoorden