Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2005, 23:17   #12
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Wat mij buitengewoon stoort aan die Coveliers-Saga is dat eeuwige gekrakeel over het behoud van de eigen postjes. Wat Coveliers wil is een paleisrevolutie: gewoon blijven bij de VLD en de macht grijpen: volkomen mesjogge als je het mij vraagt want hij heeft toch geen meerderheid binnen de partij die zijn standpunten huldigt. Iedere keer als ik hem op TV zie gaat het niet over politiek of wat hij voor de mensen in petto heeft maar uitsluitend over zijn eigen baantje.

Inge Vervotte, een zeer verstandig politica, heeft bij haar aantreden als minister gezegd dat dat eeuwige gemarchandeer onder politici onderling haar de keel uithangt en dat het de hoogste tijd is dat al de collega's weer wat meer tijd gaan besteden aan de noden van de kiezers dan aan hun eigenste ik.

Als Coveliers niet de fut, de middelen of het organisatietalent heeft om een eigen partij te beginnen dan moet hij maar eens op pensioen gaan inplaats van de kostbare tijd van zijn collega's te verprutsen door het "enfant terrible" te blijven uithangen en als een ping-pong balletje voortdurend tussen de rechtervleugel van de VLD en het VL.Belang te blijven stuiteren (die hem trouwens toch niet in haar midden wil opnemen omdat anders de almacht van de eeuwige "Troika" zou bedreigd worden, jaja de drie tenoren die geen fragmentje macht willen afstaan aan eventuele andere stemmenkanonnen
(behalve vrouwen dan die bij hen toch nooit de absolute macht naar zich toe kunnen trekken).

Meneer Coveliers: geef uw zendtijd af aan politici die politiek willen verkondigen en niet steeds aan egotripperij doen!!!
Wie is Inge Vervotte?
fernand is offline   Met citaat antwoorden