Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Waarom ik geloof in zelfmoord?
Er was reeds een poging enkele weken daarvoor. Die is mislukt, als dat een moordpoging zou geweest zijn denk je niet dat Epstein dat in het lang en breed via z'n advocaat zou hebben laten weten?
Die kwestie is zo gemediatiseerd dat een moordmissie zeker heel de gevangenis zou moeten hebben laten meewerken. Als er zo'n besluit zou gekomen zijn, kan dat alleen komen van het Witte Huis, en zou de FBI betrokken moeten worden.
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk in dit geval. Ik geloof absoluut niet in de goede bedoelingen van FBI of CIA, maar in dit geval lijkt het me zeer onwaarschijnlijk.
Dat zij of de Mossad achter de moord op Iraanse atoomgeleerden zitten is zo goed als zeker. Maar een beroemde Amerikaan vermoorden in een Amerikaanse gevangenis? Daar geloof ik niets van. Moest dit ooit uitkomen zou de VS ontploffen. En waarom, voor een pedofiele miljonair? Dat sommigen graag de potjes bedekt houden geloof ik gerust, maar dat de FBI zich daarin zou laten meeslepen geloof ik absoluut niet.
|
tenzij Epsteins mogelijke onthullingen of waar Epstein mss mee dreigde nog explosiever was.