Los bericht bekijken
Oud 10 september 2019, 21:21   #80
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Intriestig... Hoe je de nagel kunt op de kop kloppen bij het bepalen van een ernstig probleem, en dan heel je verhaal de vuilbak in kiepert door het -nutteloos en totaal disfunctioneel- te gaan linken aan conspiracy bullshit over Soros.

Jammer...
Een schepje erbovenop?

Soros heeft goede punten. Hij ziet heel goed het gevaar van Facebook en climate change. Zijn punten waar ik het niet op heb is opengrenzen, genderbeleid en vooral het infiltreren van zijn maffe cavia's op cruciale posten. Ik herhaal cruciale posten. Dit is dus meer dan steunen van burgemeesters en bestuurders die zetelen op cruciale grensposten als Sicilie, Montenegro en o.a. Arizona. Geen warrig conspiracy verhaal — maar helaas keiharde werkelijkheid die zeer veel menselijk leed veroorzaken. Door zijn infiltratie dus.

Mag ik een afweging maken tegen de goede en slechte levensopvattingen van Soros dan overtreft bij mij het slechte en zie ik hem als erger dan een misdadiger. Een terrorist dus: hun werkwijze veroorzaakt rampspoed, daarentegen hun idealen mogen geen reden zijn om dergelijke werkwijze en vooral de destructieve gevolgen weg te lippenstiften.

Vooral omdat de zwarte kant van zijn bedoelingen wel grip krijgt op de samenleving — helaas. Zijn goede goede uitgangspunten krijgen geen voet aan de grond — zeer helaas.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 september 2019 om 21:48.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden