Citaat:
Juist,maar hoeveel doden zijn daar bij gevallen?
willen we eens vergelijken met Madrid,New-york,Kenia,Beslan,Irak,Saoedi-Arabie enz..
Ik keur dat af langs beide kanten ,maar het lijkt net of u doet dat het niet gebeurd is.
|
En de inval van Amerika in Irak dan?
Citaat:
Ten tweede: ik praat die aanslagen, midsdaden absoluut niet goed
Ten derde: het enen is geen excuus voor het andere (en vice versa)
ten vierde; de aanvallen in Rostock en Hoyerswerda waren er een decennium voor 9/11, Madrid, etc, dus gebruik het enen niet als excuus voor het andere.
|
Ik ken er nog een paar
Duitse neonazis steken huis van Turk in brand heel de familie (hehhalve een man komen om)
Vader van Miss Deutschland (Turkse afkomst) is voor de ogen van haar neergeschoten, door de buurman die trouwens neonazi bleek, ze heeft later rechten gestudeerd.
En zo nog veel meer....
Aanlsagen van terrotisten met (normale) moslims te associëren is het zelfde als neonazis met Duitsers te associëren.
En ook voor mij posten geldt ook: het enen is geen excuus voor het andere
Citaat:
hoe noem je de huidige trend van eremoorden dan hier? Die dan voornamelijk nog gepleegd worden door Turken, normaal gezien de meest gematigde Moslims die we geimporteerd hebben.
|
Erwraak is iets van de Turkse dorp cultuur, wat niks met de Islam heeft te maken, De Turkse regering heeft er veel maatregelen tegen genomen, de straf is verdubbeld.
Deze dingen gebeuren het vaakst in Z-O Turkije (Koerdistan, wordt het ook wel genoemd).
Het is steeds aan het minderen, ook vaak zegt de leider van de Turkse religieuze organisatie dat eerwraak in de Islam verboden is en dat het niet van deze tijd is.
Het zijn vaak de ouders (vaak analfabeten) die die jongeren hier tot dwingen.
Laatst kwam er op het Turkse nieuws iemand die door zijn familie onder druk werd gezet om zijn ex-vrouw te vermoorden hij zei: Ik wil geen moordenaar worden.
Veel TUrken bidden niet, drinken alcohol, hebben sex voor het huwelijk, maar als ze iemand vermoorden moet het wel iets met de Islam te maken hebben, ik begrijp je niet.