Los bericht bekijken
Oud 12 september 2019, 11:57   #151
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Wat voor bullshit is dit allemaal? Komt dit door de vodka? U kan er ook voor kiezen te verhuizen als mijn mening u niet zint. Merk op dat ik heus niet de enige ben met zulke opvattingen én dat ze niet illegaal zijn. Je bent enkel verplicht voor je kind te zorgen tot diens 18e jaar. Als het daarna om wat voor redenen dan ook niet meer botert kunnen de wegen gescheiden worden.
Ik drink geen vodka. U geeft dus toe dat u uw kind zou buitenzetten als die er voor kiest niet langer moslim te zijn, of homo zou zijn?
Dat is niet Belgisch, net als eremoorden, etc.
Wie er zulke achterlijke ideeen op nahoudt hoort hier niet thuis. U pleit voor tolerantie voor uzelf maar bent zelf langs geen kanten tolerant.
Wat kan er aan gedaan worden? Niet alleen een taalexamen maar ook een inburgeringscursus. Wie er ideeen zoals de uwe op nahoudt geen nationaliteit verstrekken en registratie niet verlengen= buiten.
Strikt seculiere scholen waar uw kinderen leren omgaan met diversiteit en dat er een wereld buiten de strikte interpretatie van de Koran bestaat. Kinderen meegeven hoe achterlijk de ideeen van hun ouders zijn.
En alle linkse en andere partijen die allochtonen op de lijst zetten zouden die simpele vragen moeten stellen.
Zoals de vragen die ik u stelde en waarop u reageerde dat u uw kind dan op straat zou zetten eens 18. Zulke vragen zouden veel meer gesteld moeten worden.

Laatst gewijzigd door tomm : 12 september 2019 om 11:59.
tomm is offline   Met citaat antwoorden