Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mijn mening
Ik ben niet tegen gelijke rechten, iedereen mag of moet gelijke rechten krijgen. Maar ik vind dergelijke standpunten zeker niet prioritair genoeg om in een regeerakkoord op te nemen. Men mag het nu draaien of keren zoals men wil, het huwelijksleven ( of samenwonen) tussen man en vrouw blijft de normale manier van doen, of niet soms? Ik heb niets tegen holebis maar men moet er geen promotiecampagne rond voeren, men zou beter aan de jeugd weer wat moraal en waarden bijbrengen. Het lijkt wel als men tegenwoordig holebi is, men "cool" en "in" is, laat mij toe te zeggen dat ik dat niet vind.
|
Hebben holebi's dan geen "normen en waarden"???
Kortom: je bent NIET voor gelijke rechten voor holebi's. Zeg dat dan gewoon; je bent niet de enige op dit forum die anti-gelijke rechten voor holebi's is hoor...
Het huwelijk (of het samenleven) van man en vrouw mag dan al het meest gangbare zijn in onze samenleving, maar dat betekent niet dat zulks de "normale manier van doen" is en dat andere samenlevingsvormen de "abnormale manier van doen" zou zijn. JIJ vindt gelijke rechten natuurlijk niet prioritair, omdat jij over al je rechten kan beschikken in deze maatschappij. Probeer je nu eens in te beelden dat je tot een minderheid behoort die NIET over dezelfde rechten beschikt als de meerderheid van de bevolking en dat je dus for all intents and purposes een "tweederangsburger" bent. Zou je die gelijke rechten dan niet prioritair vinden?
Er is trouwens NIEMAND die op wat voor manier dan ook "promotiecampagnes" voert rond holebi's.