Los bericht bekijken
Oud 15 september 2019, 09:07   #757
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Sorry dat ik hier twee keer op reageer maar zulke uitlatingen zijn toch echt niet te doen?

Hoe ver moet je eigenlijk al niet afgedwaald zijn om iemand de dood toe te wensen omdat die persoon gewoon iets doet wat je niet leuk vindt maar waar je zelf totaal geen last van hebt?
Gewoon omdat er een idee in je brein is vastgeroest waar je niet van af wil en waar je van vindt dat heel de wereld volgens dat idee moet draaien?
Heeft iemand met zo'n mening niet veel meer hulp nodig dan iemand die al eens een jointje rolt?
Iemand doodwensen omdat-ie blowt??
Volgens mij zijn er dan al meer dan een paar zekeringen gesprongen.

Je kan evengoed stellen dat iedereen met een rode jas euthanasie verdiend.
Evengoed compleet onzinnig, idioot en achterlijk.

Wat gaat er om in iemands hoofd die op die manier denkt? Denkt zo iemand nooit eens iets als:"Nu ben ik misschien een beetje ver aan't gaan?" En zijn dat dan de mensen die zichzelf verheffen boven druggebruikers en van zichzelf vinden dat ze 'normaal' zijn?
Op welke manier is zo iemand beter dan een imam die oproept om ongelovigen te kelen?
Hoe dun is het verschil nog?

En hoe denkt zo iemand over mensen die nog dingen doen die hen niet aanstaan? Hoe lang nog vooraleer rokers ook euthanasie verdienen? Hoe lang nog voor zo'n krankzinnige met een mes de straat op gaat en de wereld zijn wil gaat opleggen?

Compleet krankjorem als je het mij vraagt.
En op het randje van levensgevaarlijk.

En ram voor mijn part maar op het rode driehoekje.
Dit is echt compleet van de pot gerukt.
Het eigenaardige is dat de poster in kwestie hier dan komt brullen dat Vlaams Belangers uitschot zijn.

Ik begin te twijfelen Geert=DPG
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden