Los bericht bekijken
Oud 16 september 2019, 07:05   #218
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mevrouw Gwylan is het intussen gewend geraakt dat haar woorden hier wel eens opzettelijk verdraaid worden zodat er onterechte conclusies aan verbonden kunnen worden die niets te maken hebben met het door haar gestelde, en mevrouw Gwylan weet dat dit gedaan wordt door gefrustreerde kleuters met een totaal gebrek aan argumenten. Niets bijzonders, en niets nieuws onder de zon.

Over zon gesproken : ik hoop oprecht voor u allen dat u daarginds vandaag evenveel van het zomerweer hebt kunnen genieten dan wij hier. En de rest van de week wordt het even zonnig, volgens Météo France.

Eindelijk nog iemand die de klepel van de klok weet hangen.
En tenminste beleefd blijft als ze het forum van antwoord dient.
Dat is de meerderheid hier niet gegeven.
Ik moet haar gelijk geven als ze stelt dat het hier vol zit met gefustreerde kleuters. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

En mevrouw; geniet nog maar van de Franse zon. Het is U gegund.
Argumenten? Ik zoek er ook steeds achter. Maar indien je er één vindt dat bruikbaar is in een ernstig debat mag je het wel laten weten.
Dit forum snakt er naar.

En in afwachting fileren we de ene politieker na de andere.
Of zijn we bijzonder nijdig en jaloers als we vaststellen dat er iemand slakken zou kweken. Tja; dat is "big business" waarmee een aardige stuiver kan verdiend worden. En dat gunnen Vlamingen mekaar dus niet.

Laatst gewijzigd door werkman : 16 september 2019 om 07:14.
werkman is offline   Met citaat antwoorden