Los bericht bekijken
Oud 16 september 2019, 11:44   #114
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik weet niet of BDW het al begrepen heeft. Francken en Marrakech hebben het VB salonfähig gemaakt.

Bart De Wever heeft er met de onderhandelingen met het VB nog eens -3% van gemaakt.

1 lichtpunt: hij zei zelf dat hij zich laten rollen had. ‘Ze (VB) waren tijdens de onderhandelingen al oppositie tegen mij aan het voeren’.
Je kan mensen blijven beliegen en bedriegen, maar ooit komt boontje om zijn loontje. Die tijd lijkt aangebroken. Ik heb ooit gezegd nooit voor het Belang te stemmen. Wel, op het moment dat NVA in een federale regering stapt, staat mijn stem voor het VB vast en reken er maar op dat ik niet de enige zal zijn. VB haalt dan met zekerheid een vooroorlogse score van rond de 40 procent. Steek ze dan nog maar eens in een cordon met een PVDA dat 7 a 8 procent haalt. Je gaat dan in een Vlaams Parlement zitten met van die VB parlementarissen waarvan je plaatsvervangende schaamte gaat krijgen, maar dan zit je er wel mee hé en ze gaan dan nog eens aan de knoppen beginnen draaien ook. Dat gaat leuk worden.

De Vlaming is het niet gewoon een beetje beu hé, de Vlaming is het kotsbeu.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 16 september 2019 om 11:46.
fox is offline   Met citaat antwoorden