Los bericht bekijken
Oud 18 september 2019, 15:02   #15
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur Bekijk bericht
Voor mijn kinderen vind ik het een erge zaak moest de economie slabakken en moest België naar Griekse toestanden schuiven. Beiden hebben hier een zaak uitgebouwd of zijn ze er volop mee bezig. Zelf interesseert het mij geen zak, zolang ze maandelijks mijn steun als werkzoekende storten doen ze verder wat ze willen. Stoppen ze met de gulle gever te zijn dan is dat ook maar zo. Het zou wel spijtig zijn maar mooie sprookjes kunnen niet eeuwig blijven duren.

Juist ticket geboekt. Vrijdagmorgen terug richting Malaga. Ons bod voor een eigendom daar is aanvaard. De laatste keer dat ik er bij een B&B zal moeten gaan logeren. Binnen enkele maanden is het overwinteren in onze eigen woning. Als het hier vriest steek ik dan op het terras met zeezicht de BBQ aan en geniet van een plons in het zwembad
Is wat u hier neerzet getreiter en getrol of is dit serieus hoe het er in uw leven aan toe gaat??

In Belgique kan er geen verandering komen zonder dat het zeer slecht gaat, dat is zowat een constante in de geschiedenis van de mensheid. Eerst moeten er crisissen en oorlogen komen met vele doden, verminkten en gewonden alvorens er van echte veranderingen sprake kan zijn.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden