Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2005, 14:35   #4
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tutifruti
Nu hebben jullie waarschijnlijk ook al opgemerkt dat dit forum nogal extreem rechts georienteerd is.
Nu hoop ik zelf door mijn schamele inbreng er toch voor te zorgen dat ik die mensen eventueel van gedachte kan doen veranderen. Daarom blijf ik toch nog op dit forum rondhangen. Maar waarom willen jullie eigenlijk nog moeite doen, om hier je zegje te doen? De meeste mensen hier op dit forum zit ons toch maar uit te lachen.

Volgens mij is het Vlaams Belang en vroeger het blok goed bezig met rechtse indoctrinatie. Zou het misschien mogelijk kunnen zijn dit ook van de linker zijde tot stand te brengen. Ik ben nu eigenlijk wel tegen het opdringen van mijn eigen mening, maar om het blok te weerstaan kan dat misschien wel eens nodig zijn.
Natuurlijk zijn de Belangers bezig met rechtse indoctrinatie. Hebben ze ooit anders gedaan? Niemand verplicht je om je te laten uitlachen. als je gelooft in je eigen standpunten, vecht er dan voor, bewijs dat je gelijk hebt en laat je niet van de wijs brengen als enkele fanatiekelingen je standpunt proberen onderuit te halen. Dat onderuit halen is gewoon een tactiek om de tegenstander te verzwakken.

En zo moeilijk is het niet om een stevig links blok tot stand te brengen: je moet het gewoon doén. Als elke linkse laat zien op zijn strepen te staan, ben je al halverwege.
groene flamingant is offline