Los bericht bekijken
Oud 19 september 2019, 10:00   #911
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
dan zijn religieus fundamentalisten de meest consequente mensen op deze aarde.
Ik geef aan dat mijn argumenten van 5 jaar geleden nog steeds overeind blijven en jij komt weer niet verder dan dan maar over religie te beginnen...

Citaat:
Ik verander al eens van argument, ja. dat heet 'variatie'.
Kijk naar de vlaams nationalisten op dit forum. die schrijven ook al 15 jaar exact hetzelfde.
Ik geef aan dat jou redeneringen alle kanten opvliegen en jij komt weer niet verder dan dan maar over vlaams nationalisten te beginnen...

Citaat:
dat zijn niet allemaal landen hé!
Ik geef een hoop plaatsen ter wereld aan waar cannabisgebruik niet bestraft wordt en jij komt weer niet verder dan dat dat niet allemaal 'landen' zijn...

Citaat:
Ik verander al eens van argument, ja. dat heet 'variatie'.
Kijk naar de vlaams nationalisten op dit forum. die schrijven ook al 15 exact hetzelfde.
Ik geef aan dat jou redeneringen alle kanten opvliegen en jij komt weer niet verder dan dan maar over vlaams nationalisten te beginnen...

Citaat:
WTF interesseert het mij of er landen zijn 'die mij gelijk geven'! Zelfs al zou elk land legaliseren, dan nog zou ik tegen zijn.
Het zou mij sterk verwonderen van degene die hier altijd zit te roepen dat hij 'altijd gelijk heeft'.


Citaat:
Nog altijd is cannabis illegaal in 98% van de landen op deze wereld.
Die 98% gooi jij hier wel vaker in de groep eh?
En weer is dat zo'n cijfer dat jij gewoon uit je duim zuigt en blijft herhalen in de hoop dat de rest (net als jijzelf) het gaat geloven.
Welnu, ik heb nieuws voor u.
Die 98% klopt van geen kanten.
Zoals zoveel van uw uit-de-duim-gezogen getallen.

Citaat:
het gaat bij u altijd over u. Ik ga het nog eens 1 keer herhalen: ik zet ALTIJD ELKE naam van een forummer in het vet! Er zijn nog andere mensen dan gij op dit forum hoor!
Maar er is er geen enkele waar je zo op gefocust bent dan mij eh?
Geef het maar toe. Je bent mijn grootste fan.

Citaat:
ikke ikke ikke mij mij mij!
Hier gaan we weer...

Soit, ik quote u acht keer.
Bij drie quotes begin je weer over vanalles wat niks met cannabis of argumenten daarrond te maken hebben.
Bij 1 quote kom je met het zielige 'dat zijn niet allemaal landen' terwijl ik het niet eens over landen had.
Bij 1 quote kom je met een cijfer dat je puur uit je duim hebt gezogen.
Bij 1 quote (als ik u de resultaten van een land dat uw redenering volgt vraag) begin je over "gelijk hebben".

Kortom: in 6 van de 8 quotes voldoe je weer perfect aan de definitie van een trol. Geen argumenten, snel over iets anders beginnen, cijfers uit je duim zuigen... Kan het nog duidelijker worden?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden