Los bericht bekijken
Oud 20 september 2019, 19:25   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Honderden migranten in Brussel dreigen terug op straat te belanden.

Honderden migranten in Brussel dreigen terug op straat te belanden.

Citaat:
Het opvangcentrum voor transmigranten La Porte d’Ulysse in het Brusselse Haren dreigt zondag de deuren te moeten sluiten.
Alle gebouwen en kampen die aan 'wir schaffen das' doen in ons land moeten gesloten worden.

Te dramatisch of net niet?

Citaat:
Op veel hulp van de federale overheid hoeft Brussel echter niet rekenen. In Terzake zei federaal minister van Asiel en Migratie Maggie De Block (Open VLD) niet van plan te zijn op vragen van Brussel in te gaan. ‘Als Brussel beslist illegalen op te vangen dan moeten ze de factuur niet naar mij sturen’, zei ze. ‘Als die mensen geen asiel willen aanvragen en als illegaal hier blijven, dan moeten ze teruggaan.’
Niet dat ik een groot fan ben van Maggie maar daar kan ik haar echt geen ongelijk in geven.

Maar:
Citaat:
Als die mensen geen asiel willen aanvragen en als illegaal hier blijven, dan moeten ze teruggaan.
Die mensen zouden nooit de kans mogen gekregen hebben om ons land te komen overspoelen, om welke achterliggende redenen dan ook of door wie in scene gezet zijnde.

Ruimde men een tijdje geleden het Maximiliaanpark ter hoogte van het Noordstation niet op?

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 september 2019 om 19:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden