Los bericht bekijken
Oud 21 september 2019, 10:58   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En er zou vooral nog meer moeten opgetreden worden tegen die organisaties die hun hier binnenbrengen... Maar als je ziet wat Europa zegt en doet en nalaat te doen...
en oh wee, zoals Hongarije, die dat Europese spel niet willen meespelen...
Ik begrijp het ook niet meer dat men ze maar blijft toelaten (wir schaffen das) daar zij (illegalen/migranten/sans papiers) in de meeste gevallen toch alleen maar voor overlast zorgen.

Ach ja, ik begrijp het ineens wel: het is- en blijft kassa kassa voor diegenen (mensensmokkelaars en politici) die er een handel van gemaakt hebben om ze binnen te halen.

Of daar uiteindelijk iets- of wat aan te doen is dat valt nog af te wachten maar de meeste mensen worden het ondertussen wel serieus beu dat er geen oplossingen voor komen.

Al die centra die men bouwt om die mensen op te vangen moeten met de grond gelijkt gemaakt worden en een terugstuur actie moet op touw gezet worden.

Oei dat klinkt al bijna als: "Send them back!"

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2019 om 11:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden