Discussie: Aantal sekspartners
Los bericht bekijken
Oud 21 september 2019, 21:46   #16
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bijna, da's helemaal niet.

Maar het kan ook een gevalletje zijn: "waar het hart van vol is, loopt de mond van over".

In het eerste middelbaar, niet veel jongetjes die meisjes niet "iek, vies" vonden.
Eigenlijk was dat best een idioot voorval. Ik sta daar op de speelplaats 's morgens 1ste schooldag in de koude, moederziel alleen, blonte meisjes die van me weglopen (kleine racistjes)... en opeens komt er ene uit het niets op mij af. De Jan wil u spreken. Ik kijk zo in de richting waar die Jan is en daar zit hij omringd door meisjes. Ik zo: nee. De volgende dag komen er twee meisjes op me af, blijkbaar zitten al die mensen in het 2de middelbaar, de Jan wil het aanvragen met u. Ik dacht wat voor een sletterij is dat hier allemaal op deze brave katholieke school of iets in die aard. Ik bedank dus nogmaals vriendelijk en vanaf dan ben ik 'blacklisted' geworden, als in 'die ene die niet wil'. Het was nog jaren een roddel op die school... maar hey, natuurlijk was ik de 'preutse' moslima en een Vlaamse jongen had ik zelfs nooit eerder van dichtbij gezien, laat staan dat ik ermee zou tongkussen.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden