Vrijdag heeft Eric Raeven samengezeten met de uitgever van het boek en is het is het eerder doorgestuurd manuscript besproken.
Zoals ik het heb begrepen is het vrij ongewoon dat een boek op basis van een waar gebeurd verhaal van een gezin ook echt met ondersteuning van een uitgeverij wordt uitgegeven. Maar, gezien het groot maatschappelijk draagvlak (*) voor de in het boek aangetoonde problematiek is ook de uitgever van oordeel dat dit boek zeker een plaats verdiend in de boekenkast van velen.
Uiteraard gaan er nog aanpassingen dienen te gebeuren en waarschijnlijk zal het volgend voorjaar in de boekhandels te verkrijgen zijn.
- (*) ook dankzij de views op politics.be en het juridisch forum, zo`n 300.000 in totaal, -
Ondertussen zijn op het juridisch forum zowat alle draden met betrekking tot deze zaak verdwenen en is mijn account daar al maanden geblokkeerd.
Momenteel probeer ik voor de zoveelste keer mijn account opnieuw actief te maken en hoop dat ze bij Jureca beseffen dat het niet de correcte manier van handelen is om partijdige forumleden hun zin te geven. Waarheid en rechtvaardigheid moet volgens mij toch een plaats krijgen op een juridisch forum.
Nu weet ik niet of het technisch mogelijk is om hele draden terug te plaatsen. Het zou me alleszins een hoop werk besparen gezien ik anders alle `printscreens` op een afzonderlijke website voor het publiek toegankelijk dien te maken.
|