Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Trek uw loopschoenen dan al maar aan om de Chinezen te volgen.Probeer ze voorbij te steken en de Russen bij te benen. Met wat geluk blijf je voor de Vietnamezen
Sowieso zal er de volgende eeuw altijd wel iemand aan uw deur staan. Ook wij hebben aan anderen hun deur gestaan. Als je met een paar zijn zal er altijd wel ene zijn die sneller loopt.
Van onze kant kunnen we beginnen met onze duinen ook vol te bouwen. Dat zand brengt niks op.Toerisme moet groeien. In de Ardennen is ook nog wat plaats daar kunnen nog een twintigtal pretparken worden bijgezet. Coucke geeft het goede voorbeeld. Als we onze bruggen wat hoger maken kunnen we op iedere vrachtwagen nog een container bovenop plaatsen. Waar die vrachtwagens nog gaan moeten blijven rijden zien we wel er kan nog altijd ééntje bij.
We kunnen ook uw tuin gebruiken om een parking van te maken. Die tuin brengt niks op ....
De gemeentepleinen kunnen we gebruiken om winkelcentra te bouwen. De haven van Antwerpen kan makkelijk worden uitgebreid tot aan de haven met Brussel.
Als ik spreek over ongebreidelde economische groei dan heb ik het uiteraard over gans de wereld en niet over Vlaanderen
En ja er zijn mensen die boven de 90 geraken maar vooreerst zijn dat meestal al vrouwen. De gemiddelde leeftijd voor een man is nu ongeveer 80 jaar maar de meesten halen dat niet.
In het tehuis bij mijn moeder zijn 60 kamers. In 53 kamers zit een vrouw en in 7 een man.
Daar zitten mensen die hun leven lang hebben zitten geld vergaren en anderen die het met wat minder deden. Maar ze doen er precies allemaal hetzelfde. Die rijken niet meer dan de anderen. En éénmaal dood zijn we sowieso allemaal hetzelfde nml niks.
Of die ouwe rakkers nog allemaal die extra 1000 euro zo broodnodig hebben geloof ik niet...de meeste daarvan zijn al tevreden als ze nog zelf hun koffie kunnen zetten geen last hebben van hun maag hun tanden kunnen inhouden en op tijd hun medicatie kunnen gaan halen. Veel hebben ze niet meer nodig en voor veel andere dingen hebben ze geen zin meer.
|
Wel, ik ben 58 en ik weiger me over te geven aan het sarcasme dat je hier ten toon spreidt.
Met die mentaliteit is het normaal dat 50-plussers niet meer aan de bak geraken.
Maar een geluk, er zijn ook nog veel jonge mensen, jonge dertigers die nog aan hun gezinsuitbreiding moeten beginnen en die de zaken niet zo negatief zien.
Wat je stelt ivm met de ouderen is deels terecht en heel jammer. Ze zijn niet allemaal zo maar er zou niemand zo mogen zijn.