Discussie: BUB liegt!!!
Los bericht bekijken
Oud 15 mei 2003, 09:23   #77
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ooit waren ze vreemdelingen, nu zijn hun nakomelingen volledig geassimileerd en in ons volk opgegaan. Ieder volk heeft een zekere marge van "absorbeerbaarheid", d.w.z. dat het moeiteloos een beperkt aantal vreemdelingen kan opnemen. Zelf ben ik van grootvaderszijde van Oostenrijkse afkomst, maar meent u dat ik me daardoor minder Vlaming voel?

Voor mij zijn vreemdelingen: moslims ,ik heb iets tegen dat volk ik geef dat eerlijk toe.(niet zozeer tegen de mensen maar hun ingesteldheid)
Die passen totaal niet in vlaanderen in europa in het algemeen niet, te verschillend.
Het geloof, de levenswijze ,de opdringing van het hunne ,dat gestook en verzet geval.
Europeanen vind ik geen vreemdelingen ,ze leunen ook veelal qua geloof en levensvisie aan bij ons.
Dat we een paar keer bezet waren en er inteelt van gekomen is weet ik ook maar toch,ik blijf erbij een echte vlaming komt voort uit twee echte vlamingen.
Ik heb mijn en mijn mans stamboom nagegaan uit nieuwsgierigheid en hoera tot hiertoe geen inteelt en we zitten al tot de 16 de eeuw.
Verder geraken zal moeilijk worden vrees ik maar ben nu al blij.
Ik weet ik ga ver in mijn fanatisme het zij zo.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden