5 oktober 2019, 10:13
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
Wat is er ? Heeft uw huishoudslaaf teveel boter gebruikt ?
Ik werk elke dag zonder probleem met 'makkaken en Walen' samen. Dat kan van u waarschijnlijk niet gezegd worden. Ik woon en leef ertussen. Soms geeft dat problemen, soms niet. Sommige VB'ers in mijn omgeving moeten niet van me weten omdat ik goede contacten heb met de gekleurde medebewoners, collega's, ... die mensen kennen nog omgangsvormen, geven nog een hand en doen nog een praatje. Dat belet me niet van in te zien wat er werkelijk gaande is en hoe de elites ons een rad voor de ogen houden. Er schuilt meer haat in uw post dan in die van de achterlijkste VB'er die het beu is zijn hele straat te zien verhoofddoeken, zich tussen het sluikafval niet meer thuis voelt en ziet hoe zijn of haar kind(eren) erop achteruit gaan terwijl er wekelijkse religieuze terreurdaden plaatsvinden die met de mantel der liefde worden vergoelijkt. Ik neem elk mens voor wat hij doet los van politieke of religieuze ideeën. Van die ideeën denk ik gewoon het mijne. Dat heet abstractie maken, iets dat u blijkbaar nog moet leren.
Wat het economische betreft. Er zijn tal van mogelijke manieren om economie te bedrijven. Perioden met krimpende bevolking waren in de geschiedenis dikwijls de meest welvarende perioden. Er was gewoon minder slavernij en meer gelijkheid toen. Men kan daarenboven ook de economieën versterken vanwaar men nu slaven aanvoert waarvan meer dan de helft met een lange arm erin slaagt een gesubsidieerde bullshitjob te bekomen of een heel leven in moskees en vzw-theesalons vertoeft zonder een klop te hoeven werken. Maar dan moet het Westen natuurlijk stoppen de moeder uit te hangen en terug vader worden. Men zou ook een aantal wetten in verband met gezinsvorming zoals bvb. echtscheidingswetten terug kunnen veranderen waardoor de Europese Aborigines zich terug meer gaan voortplanten. Er is zoveel mogelijk maar de 'linkse' fascistische elites houden elk echt debat, elke echt dissidente mening, uit de media, de politiek en de universiteit.
Allé slikt nog een rennieke nu of uw weekend is weer naar de kloten.
|
Dikke 2
|
|
|