Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2019, 14:01   #55
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
…hier worden heelder jaren emmers leugenachtige drek gegoten over etnische minderheden en nu ik de waarheid kom vertellen over mijn witte middenklasse…
Jaja, uiteraard heb jij de waarheid in pacht…, alleen klopt die soms niet met bestaande bevindingen:

’Blanke oudere doelwit rovers’

ROTTERDAM - Er moet een onderzoek komen naar de racistische motieven van allochtone overvallers in Rotterdam, die voornamelijk blanke ouderen beroven.
Dat eist Leefbaar Rotterdam middels schriftelijke vragen die raadslid Tanya Hoogwerf vandaag indient.
De slachtoffers van woning- en roofovervallen zijn voornamelijk ’witte ouderen’ en de daders hebben ’vrijwel zonder uitzondering een niet-Nederlandse afkomst’, constateert Hoogwerf.

Het zou voornamelijk om Marokkanen, Turken en Antillianen gaan die blanke ouderen beroven. „Puur kijkend naar de misdaadcijfers zijn vooral blanke autochtone ouderen het slachtoffer van jongeren van allochtone afkomst’’, legt Hoogwerf uit.
Ze baseert zich op rapporten van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum van het ministerie van Justitie en Veiligheid en het Centraal Bureau voor de Statistiek.”


https://www.telegraaf.nl/nieuws/2219...doelwit-rovers

Aldus, wetenschappelijk onderzoek bevestigd dat ’etnische minderheden’ ook (kunnen) racisten zijn.
Botst dat niet ’n beetje met je visie/uitspraak ?:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
…en nu ik de waarheid kom vertellen over mijn witte middenklasse…
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden