19 oktober 2019, 10:40
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
Nee hoor waar haal je dat uit, VB stemmen zijn stemmen voor een strenger beleid en de strikte toepassing van onze wetten, sociale woningen voor de Belgen, dubbele paspoorten afschaffen, in plaats van vreemde aangespoelden hun zakken vol te stoppen onze gepensioneerden wat opslag geven en ga zo maar door, gedaan met pamperen van avonturiers die hier komen profiteren in plaats van hun eigen land te gaan helpen opbouwen zoals wij gedaan hebben na 40-45, wij hebben na de oorlog een ongekende welvaart opgebouwd voor onze nakomelingen en wat doen die ermee, juist ja weggeven.
Als ik spreek met de jongeren van nu, die hebben geen enkel begrip van hoe het hier was na de oorlog in de jaren 50,60,70 en 80 hoe relaxt het leven hier in het westen was. De tijd terugdraaien gaat niet maar er naar streven om een veilige toekomst op te bouwen voor onze kleinkinderen moet kunnen, zoals het er nu uitziet vrees ik voor onze kleindochters en kleinzonen die door de hersenspoelingen op school en in de jeugdbewegingen verworden zijn tot "kruidje roer me niet".
PS. Afgelopen jaar 51.000 woninginbraken dus zo een zes per uur, denk je dat de in de realiteit levende mensen dat niet beu zijn?
|
En dan spreken we nog niet van de de N-VA diefstal van 30.000 € op 25 jaar, voor iedere nieuwbouw.
|
|
|