Ik ben wel eens beschaamd geweest dat ik sex had gehad, het zit hem namelijk zo: Mijn ex was nogal van het lawaaierig type als ze klaarkwam, en klaarkomen deed ze, de meeste kennen dat niet maar ze was zo een multiorgastische griet. Nu ben ik ooit eens in Menton gaan kamperen met haar, we hadden nog geen kinderen en heel de familie van haar stond ook op die camping met caravan of tent, op een gegeven moment hadden we dus uitgebreide ochtendsex mijn ex schreeuwde weer maar eens heel de buurt bijeen, toen ik daarna uit de tent naar buiten stapte kreeg ik van de omliggende campeerders een staande ovatie, wat die mannen niet zagen waren de begerige blikken die hun madammen me toewierpen. Toen was ik een beetje beschaamd dat ik sex had gehad.
PS: Meermaals heb ik de vraag gekregen van andere mannen hoe ik dat toch deed zo een hele nacht doorgaan en mijn ex het ene orgasme na het anderen bezorgen, wel ik kan jullie vertellen, dat ligt niet aan de ruiter hoor maar aan de merrie en het is weinig vrouwen gegeven elf, twaalf orgasmes na elkaar te hebben waarvan het laatste beter is dan het eerste, en om daarna uitgeput maar voldaan weg te doezelen.
Geloof het of niet maar dit is de waarheid en niets dan de waarheid.
Laatst gewijzigd door Hoomer : 21 oktober 2019 om 17:55.
|