Los bericht bekijken
Oud 22 oktober 2019, 07:02   #41
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wellicht beheerst ze de Nederlandse taal beter dan u?
omdat ik het zelf niet beter kan stellen :

Citaat:

Pieter Auwaerts op FB:

Ik citeer Dalillah Hermans :
Die redacties fucked me up. Ik kan je zo een lijstje geven van oneindig zwaar disrespect. Ik heb zoveel mensen en ideeën aangereikt, maar nooit heb ik daar een bedankje voor gekregen. Het is belachelijk. Ik heb echt het gevoel dat ze me ridiculous vinden. Ik ga hier niet vloeken, maar de VRT screwed me up. Ik ben nu 33 jaar en heb drie kinderen. Ik hoef dat soort shit niet meer te pikken.
En ook : “Nooit heeft iemand bij de VRT me au sérieux genomen. Ik ben dat gebrek aan respect beu. Alsof ze me belachelijk vinden.
Meer wil ze echter niet kwijt: “De mensen over wie het gaat, weten zelf wel waarom. Dat is vaag, ik weet het. Maar ik mag dat.

Los van het feit dat deze aperte nonsens overduidelijk ‘s nachts op de wereld werd losgelaten na het verorberen van een paar foute paddestoelen dan wel goed met stevig spul gelardeerde reefers, vraag ik me af hoe iemand met dit soort taalgebruik in godsnaam in deze contreien ernstig kan worden genomen als SCHRIJFSTER.

Jazeker, beste Dalillah, je bent 33.
Maar wat zegt het feitelijk over jou dat je nog steeds hetzelfde taalgebruik hebt als Anunaatje De Wever ?
Het moet erg zijn om door ‘t leven te moeten met een dergelijke verslaving aan aandacht...
Schrijf op : nog voor het eind van dit jaar zal dit om den brode eeuwig geschoffeerde mensje wel weer te zien zijn op de openbare omroep. Tussen de nieuwe afleveringen van De Kampioenen door.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden