Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Wel Geert, hiermee bewijsje dat je echt niet op de hoogte bent. Niet iedereen krijgt pensioen, informeer je maar.
|
Iedereen die gewerkt heeft als loontrekkende, ambtenaar of zelfstandige heeft op het einde van zijn loopbaan recht op een rustpensioen.https://www.wikifin.be/nl/levensmome...elijk-pensioen
Citaat:
Bovendien vind ik het beneden alles dat er verschillende mannenn steeds op de man/ vrouw spelen.
|
Ik speel 100% op de bal, zij zit te jammeren over het pamperende PS systeem, terwijl ze er zelf 100% van profiteert.
Citaat:
Geeft dat jullie voldoening? Krijg je daar een kick van? .
|
Kunt ge dat niet beter aan haar vragen? Krijgt zij een kick van altijd hetzelfde te posten (de grote francofonie! jank jank!)? Ik reageer enkel op haar posten hoor.
Citaat:
Zielig om in een politiek forum anderen te kleineren..
|
Ik ben nog véél te vriendelijk!
Citaat:
Ik kan mij voorstellen dat jullie zich stoer voelen. Samen durven we wel vanachter de PC iemand aanvallen.
|
HAHAHAHA! Ik ben hier helemaal alleen, ik ga nooit anderen bijstaan, ik zoek nooit bondgenootschappen.
Wat ge mij verwijt moet ge u zelf verwijten. Dat vind ik zo kinderachtig. Als Marie oud genoeg is om hier op het forum haar grijsgedraaide plaat af te draaien, is ze oud genoeg voor kritiek.
If you can't stand the heat, f*ck the f*ck off out off the kitchen!