Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Zo verschrikkelijk busted!!!!
Ik heb uwe zever niet afgewacht en ben zelf eens op zoek gegaan naar de waarheid achter uw bewering dat Darwin ooit gezegd zou hebben dat evolutie absurd is.
En weet je wat?
Je draait de dingen gewoon om.
Darwin heeft gezegd dat evolutie absurd lijkt!
Het lijken komt dus uit uwe Darwin-zever. Die heeft gezegd dat iets zo lijkt.
Gij draait de zaken om en beweert dat de druglijn gezegd heeft dat iets zo lijkt.
Hoe zieilig is dit seg?
Pagina's lang liggen rukken op creationisten die Darwin verkeerd zouden hebben begrepen omdat hij gezegd zou hebben dat evolutie absurd is.
En nu blijkt dat dat weer maar eens leugens/duimzuigsels zijn.
Doe jij dit expres misschien? Leugens en verzinsels zolang volhouden tot er iemand eens gaat kijken wat er nu eigenlijk van aan is?
Met uw creationisten...
Hier; de quote van Darwin die gij hier al pagina's lang schaamteloos ligt te vervalsen:
Staat er "is" zoals gij al pagina's lang beweert?
Nee, er staat "seems"...
Heeft Darwin gezegd dat evolutie absurd is zoals jij beweert? Nee dus. Leugens waren dat. Hij heeft gezegd dat evolutie absurd lijkt.
Dus om te ontkennen wat er op een bepaalde website zwart op wit staat ga jij, via omwegen doorheen heel Europa en aangelanden, je gelijk proberen te halen uit de strijd tussen creationisten en Darwin door de quote van Darwin op welgekozen plekken doelbewust te vervalsen.
Hoe schaamteloos gaat het eigenlijk nog worden?
Darwin ophemelen als genie maar er je hand niet voor omdraaien om hem, doelbewust dan nog, foutief te quoten. Faut le faire.
En dat lig jij hier al pagina's lang uit uw grote teen te zuigen om uw ongelijk maar niet toe te moeten geven...
Zielig, ziekelijk, schaamteloos, vals, leugenachtig, en nog zo van die dingen is dat.
PUNT
.
|
Dus ge geeft mij gelijk. De creationisten doen aan quote mining, net zoals gij dat doet, over EXACT hetzelfde woord: LIJKEN en TO SEEM.
Mijn analogie was dus 100% correct!
Schaamt gij u zelf nu niet?