Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Dit gaat zelfs de grootste trol te boven.
Volgens mijn bescheiden mening duidt uw manier van discussiëren op een behoorlijk mentaal probleem. Dit is echt niet normaal meer.
Ik ga u hieronder nog 1 keer quoten, samen met de quote van Darwin.
Degene die mij kunnen aantonen dat uit die 2 quotes blijkt dat jij gelijk hebt mogen hier levenslang elke week nen bak Duvel komen afhalen.
Dit is geen discussie meer, dit is pure waanzin.
Ik ga het hier maar weer eens voor een paar dagen voor bekeken houden want zodra ik in draden als deze opduik begin jij steevast een hoop onzin uit te kramen die je zelfs met een gps niet kan volgen.
Intriest is dat.
Je beweert dus dat Darwin letterlijk geschreven heeft dat evolutie absurd is. Ik geef u de juiste quote waarin staat dat Darwin het had over een evolutie die absurd lijkt.
En dat moet volgens jou je gelijk bewijzen?
Jij zegt dat Darwin "is" zegt, Darwin zelf zegt dat hij "lijkt" zegt.
Jaja, dat bewijst echt uw gelijk ja.
Succes ermee. Ik kan me lang met u amuseren maar dit begint (zoals wel vaker in andere draden) stilaan griezelige proporties aan te nemen. Jij bent blijkbaar zo geobsedeerd door mijn aanwezigheid hier dat je zelf nog niet eens door hebt hoe hard je het noorden verloren bent.
P.s. Voor de andere -hoogstwaarschijnlijk uiterst zeldzame- lezers: mijn excuses dat hier zo doorgedramd moet worden over woordjes als "is" en "lijkt". Voor klachten wendt u zich (geheel op eigen risico) tot de persoon hierboven. Die schijnt niet te willen/kunnen begrijpen dat die twee iets heel anders betekenen.
|
lolz
Ge hebt ongelofelijk veel geduld opgeleverd met dien trol.
Da's nu net het probleem dat misschien net te lang wou blijven geloven dat er met dien gast een zinnig te discuteren viel...een trol dient gewoon gevoed te worden