Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tutifruti
Nu hebben jullie waarschijnlijk ook al opgemerkt dat dit forum nogal extreem rechts georienteerd is.
Nu hoop ik zelf door mijn schamele inbreng er toch voor te zorgen dat ik die mensen eventueel van gedachte kan doen veranderen. Daarom blijf ik toch nog op dit forum rondhangen. Maar waarom willen jullie eigenlijk nog moeite doen, om hier je zegje te doen? De meeste mensen hier op dit forum zit ons toch maar uit te lachen.
Volgens mij is het Vlaams Belang en vroeger het blok goed bezig met rechtse indoctrinatie. Zou het misschien mogelijk kunnen zijn dit ook van de linker zijde tot stand te brengen. Ik ben nu eigenlijk wel tegen het opdringen van mijn eigen mening, maar om het blok te weerstaan kan dat misschien wel eens nodig zijn.
|
Extreemrechts? Jaam, er zijn er wel een paar bij. Er zijn eveneens extreem linksen hier. Een gezond gemiddelde dus

Waarom zou je het forum verlaten? Over het algemeen wordt je geaprecieerd zolang je maar geen haatberichten post. Er zijn altijd wel zieligaards bij, maar probeer zijn "argumenten" te weerleggen. Je zult wel rap merken als het om een hoopeloos geval gaat of niet ... Er zijn hier echter wel genoeg mensen waar je een fatsoenlijke fatsoenlijke discussie mee kunt houden.
Maar gaan vitten op het VB is vragen om uitgelachen te worden. Wat zou u doen als men uw voorkeurspartij zonder enige relevante argumenten bekritiseerd? Er bestaat evenveel "indoctrinatie" bij het VB als bij de andere partijen. Het is immers de bedoeling van deze partijen om hun standpunten te verkopen. U stuurt zelf aan tot indoctrinatie als ik uw laatste zin lees. Dan is het niet fair om anderen te gaan beschuldigen. Het is hypocriet!