Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Niet beginnen wenen! probeer het droog te houden, ok? 
|
Wenen? Drooghouden??
Zit jij wel op de juiste post te reageren? Of weet je niet goed hoe je je nu weer uit je "ik kan mijn spellingscorrector niet afzetten"-bullshit moet lullen?
Citaat:
alice heeft jaren verzwegen dat ze gebruiker was. En zich per ongeluk verraden. Dan heeft ze zich terug in de kast proberen te verschuilen, en ik heb haar eruit gerookt.
Is dat niet goed? Ze is nu officieel één van jullie!
Een merci'ke, is dat teveel gevraagd?
|
Kijk, dit zegt nu eens alles over u zie.
Discussies interesseren u geen reet. Trollen is wat jij wil doen. Dat is hier nu wel duidelijk.
Ga je een inhoudelijke discussie aan met Alice?
Nee, niks hoor.
Maar ga je door mekkeren over haar persoon? Ja!! Al te graag!
Of Alice nu drugs gebruikt of niet speelt ten eerste totaal geen rol en is ten tweede haar keuze. Jij hebt daar totaal niks over te ruttetutten. Het draagt totaal niks aan de discussie bij.
Iemands argumenten blijven diens argumenten en of die persoon nu drugs gebruikt of niet verandert aan die argumenten hoegenaamd niks.
Maar kijk eens hoe trots je bent... "Ze heeft het verzwegen maar...", "Ik heb ze uit de kast gelokt!!", "Ik heb ze uitgerookt!!" en "Is dat niet goed?"
Als een kleuter die voor de eerste keer in de pot gescheten heeft. En ja, ik kies schijten hier wel degelijk doelbewust.
Dat is wat jou typeert. Ik heb je nog nooit zo horen stoefen over een argument waar je mee kwam dan dat je nu doet wanneer je iemand kan aanvallen op haar persoon.
Je stelt je ware trol-karakter hier echt mooi tentoon. Je bent iets te weten gekomen over een medeforummer en je zit dat hier te vieren alsof je het warm water uitgevonden hebt.
Is er nog een manier waarmee je nog harder toegeeft dat je niets anders wil dan trollen?
Zum kotzen.