Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2005, 18:03   #68
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
als er 1 iemand is die contant afgaat is het BUB wel
enkele voorbeelden
Hans 1 de Grote zegt...wij zijn voor een unitair Belgié MET taalwetten en een ander lid komt dan zeggen....taalwetten zijn er enkel om de Franssprekenden te pesten en worden niet gedragen door het volk, dus maar AFSCHAFFEN!!!
dan hebben we de topic...red Azié en word lid van BUB... hoe ze daar constant elkaar tegenspraken is niet te geloven
den ene zegt....enkel voor nieuwe leden en den andere zegt het juist andersom
wij maken niets bekend van den uitslag zegt den ene en den andere zegt dan...wij zullen een persbericht uitgeven en den derde komt dat te zeggen...diene uitslag gaat u gene bal aan!!! verwarring troef!!!
om nog maar te zwijgen over die topic waar ze zeggen dat de overgrote meerderheid van de Nederlandstalige advocaten tegen een splitsing gestemd heeft terwijl er maar 100 advocaten aanwezig waren van de duizenden advocaten
en zo kunnen we nog wel even verder gaan

btw. gasten als Jan VDB maken u het soms wel heel moeilijk he
Toch niet, Jan VDB praat niet meer tegen mij. De laatste keer (ongeveer) reageerde hij via een ander zijn post op mijn post inzake de Bijbel en abortie. Toen het duidelijk was dat hij verkeerd was, zweeg hij (hij dan ook nooit echt de conversatie aangegaan ). Had hij gelijk gehad, dan had ik gezwegen. Is dat moeilijk? Het is een eeuwige draw, dat wel. Maar Jan VDB vind ik wel 1 van de intelligentere VB'ers hier, ja.

Wat de BUB betreft. OK, ze praten niet in de unieke lijn die de Leider aangeeft. Maar is het bij het Behang, waar niemand van die lijn mag afwijken, dan beter? Hun voorzittersverkiezingen waren een echte grap - ze hebben hun inspiratie duidelijk bij de communisten gehaald.