Los bericht bekijken
Oud 11 november 2019, 11:40   #73
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Om een multicultuur te hebben, nu eigenlijk bestaat dat niet, moet je eerst alle bestaande culturen afbreken.
En dan pas kan er een nieuwe cultuur groeien op de plaats waar de bestaande cultuur is vernietigd.
Wat ik versta onder een multiculturele samenleving is een samenleving waarin mensen van diverse culturen door en met elkaar samenleven, op een vreedzame, respectvolle manier.
Dat zie ik niet gebeuren, er is ghettovorming, moslims klagen dat ze eigen scholen willen, scheiding tussen mannen en vrouwen (voor iedereen!), en als ik Guinevere lees die meisjes die niet aan haar achterlijke moslimnormen voldoen voor hoeren uitmaakt, dan kan ik alleen concluderen dat we niet in een multiculturele samenleving leven, wel in een samenleving waar moslims hun cultuur als de nieuwe monocultuur willen opdringen, daarin gesteund door linkse intellectuelen met een ongezonde dosis zelfhaat.