Los bericht bekijken
Oud 11 november 2019, 14:19   #1921
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
hij kan er toch een gefundeerde mening over hebben?

En als een extreem rechtse fooraap hier op dit forum binnenvalt met een mededeling dat enkel drugsgebruikers een gefundeerde mening kunnen hebben over drugs, dan is het bij u een oorverdovende stilte. alice, niet, die ging direct bij hem over het buikje wrijven!

Hoe ik hier extreem rechts en extreem links bij mekaar breng, niemand anders kan dat!

Antwoord nu eens op de vraag. Ik zal ze nog eens herhalen:
Gij denkt dus echt dat ge over cannabis een mening kunt hebben als ge zelf cannabis hebt gebruikt?
Dat is raar! Maar dat is een eigenschap van iedereen die op dit forum komt prediken. Een andere extreem rechtse fooraap is enkele dagen geleden op dit forum binnengevallen om jullie blowers de raad te geven mij op jullie negeerlijst te zetten.

Weet ge waarom? Ik had hem in een andere draad ongelijk gegeven!

En kwaad dat hij is!

Als ge dingen schrijft zoals:

We hebben ondertussen al profs, hulpverleners, politiemensen,... die inzien dat drugs aanpakken via een verbod zowat het domste is wat je kan doen.

... dan komt gij hier niet om te discussieren. Dit is een schoolvoorbeeld van een 'the argument form authority', en dat gebruiken alle fundamentalisten.

Los van het feit dat het gewoon niet waar is. maar dat interesseert u niet. Gij denkt gewoon dat ge 100% gelijk hebt.
over het buikje wrijven? Nee echt? Wie dan?
Waar staat iets wat u tot deze conclusie brengt?
alice is offline   Met citaat antwoorden