Los bericht bekijken
Oud 12 november 2019, 18:39   #5136
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Kijk in google maps er staat een stippellijn ,
Als u niet weet waarom dan weet u bijzonder weinig af van dit conflict .
Dus omdat Google de Gaza grens met Israël in stippellijn zet bestaat die niet?
En als ik U en uw confraters hoor, heb ik problemen met ademen en typen tegelijk.
Citaat:
fout , ik heb al meerdere keren gezegd dat hamas ook terreur gebruikt , andersom hoor ik het nooit van jullie.
Maar Hamas mag dat. Ze hebben niet zo'n goeie wapens als Israël.

Citaat:
Het oude right to selfdefense praatje. Op duizenden ongewapende demonstranten schieten heeft niets met selfdefence te maken.
Ieder die het Israelische geweld tegen demonstranten goed keurt ontzegd gazanen het recht te demonstreren. Demonstraties zijn altijd vervelend voor de machthebbers en rechtstreeks tegen hen gericht.
Die demonstraties aan de Gaza grens en het recht om Israël te heroveren zijn niet gericht tegen de Israëli regering, maar tegen alle burgers in Israël.
Citaat:
Ze mogen het doen als Israel er maar geen last van heeft is feitelijk een verbod .
Dansen in een mijnenveld. Da's daar niet verboden.
Citaat:
weer onzin , er zijn genoeg andere middelen beschikbaar.
Wedden als die andere middelen gebruikt worden dat de Pro Pallies weer op de virtuele barricaden staan om ook die andere middelen
Citaat:
Betogers in Hong Kong gooien barrières omver , vallen politie mensen aan, gooien stenen en brandbommen. Er is maar 1 dode gevallen. Men probeerd zelfs de regeringsgebouwen te belegeren , en toch wordt het vuur niet geopend op de demonstranten.
Dat is nu net wat Hamas hoopt dat de grensdoorbrekende demonstranten gaan doen.
En in Hong Kong is de situatie net wel iets anders nietwaar. Die betogers hebben decennia aanslagen aan't plegen geweest tegen Chinese doelen.
Citaat:
U mag gerust net doen alsof dat wapens zijn, beetje vreemd alleen, dat daar geen slachtoffers door vallen.
Een slinger en kei is geen wapen, goed om weten.
U mag dat eens gaan uitleggen aan de Uber Palestijn Goliath
Citaat:
welke volledig dezelfde is als alle denkbare niet Amerikaanse of Israëlische organisaties / staten , enz..
U kent mijn standpunt over zulke organisaties.

Laatst gewijzigd door maddox : 12 november 2019 om 18:41.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden