Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Ik zeg toch als het niet stopt.
De bestuurder is dan fout. En de full-omniumverzekering gaat dan alles betalen, case closed.
|
ja kijk, geloof het of niet, maar de kostprijs van mijn auto's stellen niets voor tov mijn vermogen. Dus ik verzeker ze nooit omnium, tenzij zo de eerste 2 jaar bvb. Als uw auto bvb 20K waard is, en je hebt 200K vermogen, dan heb je toch echt geen moeite om een nieuwe auto te kopen ? snap je ? Dus waarom zou ik 1000 euro geven voor een risico die ik niet heb... De kans dat je een ongeval hebt die 5000euro kost, schat ik 1:100000km Omdat ik maar 5000km rijd is de kans dus 1 keer op 20 jaar... Dus ik zou 20.000 euro omnium betalen om 5000euro terug te krijgen...
t'is allemaal wiskunde hé, en nu eens nuttig gebruikt snap je
Bovendien kan ik met dat uitgespaard bedrag, gezellig nog eens om de 20 jaar een nieuwe auto kopen. Terwijl ik zo gezellig 20jaar rijd met een nearly new car, die in feite komt aan 30% korting. Dus rij ik in feite zelfs 70% goedkoper dan één die zo om de vier jaar een nieuwe auto koopt Je kan niet geloven hoe grappig dat is zuinig zijn en een beetje rekenen.