Los bericht bekijken
Oud 22 november 2019, 11:22   #12259
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Enfin zeg dat is nogal evident. Ik moet nog de eerste ondernemer tegenkomen met scrupules als hij kan verdienen. In de media gaan ze wel eens comedie spelen hoe duurzaam en sociaal ze wel zijn. Maar als het er op aan komt centen te grabbelen kan het hen geen ballen schelen of er Mao of Kim Yong-Un of Benjamin Franklin op de bankbriefjes staat. Ge begint er serieus lappen op te geven en uw laatste greintje geloofbaarheid te verliezen, als ge dat nog had.
Niet alleen ondernemers, maar ook de vele overheden en royals die België rijk is konden niet wachten om laaggeplaatste bureaucraten van de communistische partij hun gat te lekken.
En ze hebben gelijk, China is de toekomst, dankzij het fantastische beleid van de CPP.
Dus als onze overheden en ondernemers Mao graad zien komen in de vorm van bankbiljetten, en dan terzelfdertijd mij verwijten dat ik Mao verdedig (als reactie op zijn "dit volk is ongedierte", net als Mao verdedigen en een heel volk ongedierte noemen moreel op dezelfde hoogte staat)

En Diego, je moet je niet meer inhouden, vanaf nu kun je echt zeggen wat Joden volgens jouw zijn, en wat er met hen moeten gebeuren. Je zult niet verbannen worden van dit forum.
tomm is offline   Met citaat antwoorden