Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
ik heb zo'n adaptieve luchtvering, en moet zeggen dat werkt dus megagoed. In die zin als je bvb over een kruispunt vlamt aan 70per uur zit je met de gewone vering meestal op uw 'gat' als het ware wanneer je van de hoogste punt van het kruispunt naar de put vlamt.
terwijl die luchtvering dat perfect afvlakt en opvangt.
In principe vind ik het zo goed, dat als je die punten met gezwinde snelheid pakt, dat je constateert dat je veel minder last hebt van het debiele achterlijke wegdek die de belgische ambtonarocratie bedenken voor het wagenpark die ze willen melken en wegpesten.
maar ik denk nu niet dat jij zo een retrofit kunt krijgen. Denk dat je gewoon moet verwachten dat uw auto minder doorhangt als hij zwaar geladen wordt of een caravan moet trekken; Voor de rest ga je dat niet merken Bvb bij bochten gaat hij ook iets beter nemen, maar bij een adaptieve vering gaat hij werkelijk extra tegenduwen om zo de 'overhangednde carossiere en overstuur' te corrigeren
|
Bedankt brother. Kun je misschien ook nog een plaatser aanbevelen of heb je dat zelf geïnstalleerd ?