27 november 2019, 14:04
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere
... Het is blijkbaar net die arrogantie die voor problemen zorgt.
Bij ons blijft er niemand slapen bij de grootouders. Ik zou niet weten waarom. Ook al zouden zij en de kids dat graag hebben. je moet als ouder niet in elke idiotie meegaan.
Nog iets, na de geboorte van m'n dochter, eerste en voorlopig enig kindje ook, kreeg ik het niet over m'n hart om ze na 3 maanden in de crèche te steken. Maar m'n ouders waren ook absoluut geen volwaardig alternatief (voor kinderopvang). Hoewel ze nog goed te been zijn enz. Er zat voor mij niets anders op dan 2 jaar veel zaken in m'n leven, inclusief werk, op hold te zetten. Dat was echt tough, maar ja.... Pas toen m'n dochter 2 jaar was, en ik terug deeltijds ging werken, bleef ze een paar uur per dag bij m'n ouders, waar ze een maaltijd kreeg en m'n moeder max. 1 luier op de dag moest verversen. Baby's zijn heel kwetsbaar, ik zou zelfs m'n ouders er niet meer dan 2 uur mee vertrouwen. Die hebben hun tijd met baby's, luiers verversen, enz. echt wel gehad. Zij zouden dat zo nooit op m'n gezicht zeggen maar het is wel mijn overtuiging en iets wat elke ouder best dient te beseffen.
|
dikke ²
|
|
|