Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Wie weet ? Natuurlijk zijn er ook Arabische extremisten die aanslagen plegen, dat valt niet te ontkennen.
Maar indien er in de kranten staat dat er gewapende Israëli's worden aangetroffen met vervalste paspoorten, zou het dan geen feit zijn? Of zijn het allemaal leugens ?
Ik zeg niet dat moslims zoiets niet doen, ik zeg alleen maar dat Israël en de zionisten zeker niet betrouwbaarder zijn en in de geschiedenis al meermaals achter bepaalde aanslagen bleken te zitten. Ben je dan een antisemiet, als je de Israëlische versie van de feiten al eens in vraag durft te stellen ?
Daarbij, het valt niet te ontkennen dat er in de USA, in het Witte Huis en in het Pentagon zionisten aanwezig zijn. En dat de Mossad zowat de best werkende veiligheidsdienst ter wereld heeft, ook al wordt de wereld er niet veiliger op. Niet alles is complottheorie. Maar natuurlijk moet je alle verhalen over Illuminati, vrijmetselaars en de Protocollen van de Wijzen van Zion met een grote korrel zout nemen.
|
Dat sommige Israelish en leden van de Amerikaanse regering niet betrouwbaar zijn zul je mij niet horen ontkennen. Sm**rlapkes zitten er nl. overal. Maar dat ze Irak binnengevallen zijn voor de olie is zever in pakskes.
Saddam moest gewoon weg. Wat de Amerikanen willen is een stabiel midden oosten. Liefst zonder dictators, maar met democratien, maar als het niet anders kan, met dictators. De Amerikanen vliegen er wel te graag in omdat ze nu eenmaal het sterkste leger ter wereld hebben en ze voelen hun plicht om, als enig overblijvende supermacht, als politie in de wereld op te treden daar waar ze het dringend nodig achten. Vaak met dikke misrekeningen en miskleunen. Vaak ook met eigenbelang maar ook dikwijls voor ons belang. Vele van hun waarden zijn nl. dezelfde als de onze.